Avaus julkistaa avausGPT:n jonka tarkoituksena on antaa konsultoinnille “supervoimia”

Avaus, pohjoismaiden johtava konsulttitoimisto, joka on erikoistunut markkinointiin, myyntiin ja palveluautomaatioon datan ja tekoälyn avulla, ilmoittaa ylpeänä tulevasta julkistuksestaan avausGPT:stä. Tämä huippuluokan tekoälymalli on koulutettu Avauksen dokumentoidun kokemuksen ja parhaiden käytäntöjen pohjalta tukemaan yrityksiä muuttumaan datalähtöisiksi. Tekoälymalli otetaan käyttöön asiakashankkeissa toukokuusta alkaen.

Äskettäin LLM:ien (Large Language Models) julkaisun ja yleistymisen myötä, Avaus ottaa seuraavan askeleen strategiassaan tarjota standardoituja ratkaisumalleja yrityksille, jotta ne voivat tulla data-lähtöisiksi. avausGPT:n avulla Avauksen tiimin kyky johtaa datalähtöisiä muutoshankkeita asiakkailleen paranee entisestään, jolloin asiakkaat voivat virtaviivaistaa prosesseja ja kasvattaa automaatio-astetta.  Lisäksi organisaatioiden ja henkilöstön uudelleenkoulutusta voidaan nopeuttaa ja tehostaa merkittävästi.

“Näemme, että perinteisellä konsultoinnin liiketoimintamallilla on taipumus keksiä pyörä uudelleen jokaiselle asiakkaalle, mikä johtaa tehottomuuteen ja heikkoihin tuloksiin  monimutkaisissa data-vetoisissa muutoshankkeissa”, sanoo Emma Storbacka, Avauksen toimitusjohtaja. “Olemme systemaattisesti dokumentoineet yli 15 vuoden ajalta osaamistamme asiakasdatasta, markkinointiteknologioista ja muutosten hallinnasta sisäisiksi parhaiden käytäntöjen kirjastoiksi, resursseiksi ja käsikirjoiksi mitattavien liiketoimintatulosten rakentamiseksi.  Näiden avulla voidaan merkittävästi vähentää riskejä ja kasvattaa onnistumisen kulmakerrointa kehitys- ja muutoshankkeissa. Tätä uniikkia menetelmä ja ratkaisukokonaisuutta kutsumme Avaus Factory:ksi. avausGPT:tä koulutetaan nyt kaiken tämän datan pohjalta huomioiden luonnollisesti viranomaismääräykset.”

Ensimmäisenä avausGPT varmistaa, että Avauksen laaja osaaminen ja kokemus ovat kaikkien sen konsulttiensa ja heidän kauttaan myös kaikkien asiakkaiden käytettävissä. Teknologia tukee, ei korvaa, ihmislähtöistä neuvonantoa ja päätöksentekoa. Lisäksi se  tukee sekä konsultteja että asiakkaita, tehostaa laadunvarmistusta ja nopeuttaa prosesseja. Työkalu lanseerataan ​​julkisesti 11. toukokuuta Avaus Expert Talks:issa Tukholmassa.

AvausGPT:n visiona on varmistaa että Avauksella on toimialan parhaat menetelmät ja tekoälyn tukemat ratkaisut käytössä asiakkaiden hyödyn kasvattamiseksi. Samalla Avauksen liiketoimintamalli fokusoituu vahvemmin tulosten rakentamiseen ja arvoperusteiseen hinnoitteluun.

”Tämä on vasta ensiaskel, mahdollisuudet skaalata Avauksen osaamista uusissa palveluratkaisuissa ovat rajattomat. Teknologinen käännekohta on tapahtunut generatiivisen tekoälyn ja pilvitekniikan vauhdittamana”, sanoo Avauksen äskettäin nimitetty teknologiajohtaja Eldar Terzic. “avausGPT:n parissa  työskentelevä tiimi on äärimmäisen innoissaan mahdollisuuksista. avausGPT tarjoaa virtaviivaisen prosessin ja toimintamallin, joka automatisoi tehtäviä laajassa mittakaavassa. Tämän avulla konsulttimme voivat käyttää entistä enemmän aikaa tärkeisiin aiheisiin, kuten suurien muutoshankkeiden johtamiseen, tai asiakkaiden johtoryhmien osaamisen kasvattamiseen sekä kehittämiseen.”

Kaikki Avauksen työntekijät osallistuvat avausGPT:n ensimmäisen mallin kouluttamiseen, mutta sen edelleen kouluttamiseksi ja hiomiseksi rekrytoidaan joukko uusia osaajia kesäkuukausina. Avaus etsii henkilöitä, jotka ovat uteliaita, omaavat strategista ajattelu- ja jäsentelykykyä sekä osaavat kirjoittaa hyvin. Mallin kouluttamiseen osallistuminen ei edellytä teknisiä taitoja, joten se on loistava mahdollisuus kehittää osaamistaan kaikille niille, jotka haluavat varmistaa uransa tulevaisuuden.

Linkit:
Lue lisää Avauksen lähestymistavasta: https://www.avaus.com/avaus-factory/

Lue lisää generatiivisesta tekoälystä: https://www.avaus.com/generative-ai/

Hae avausGPT -konsultiksi: https://careers.avaus.com/

Rekisteröidy ilmaiseksi tapahtumaamme ‘’Avaus Expert Talks’’: https://www.avaus.com/avaus-expert-talks-stockholm-11th-may-2023/

Avauksesta: Avaus on muutoksen kumppani yrityksille, jotka haluavat tulla aidosti datalähtöisiksi ja asiakaskeskeisiksi – yrityksille, jotka ovat valmiita kasvamaan ja kohtaamaan tulevaisuuden. Tiimiin kuuluu yli 130 datan ja analytiikan sekä Customer Engagement Technologies -asiantuntijaa. Avauksen toimipisteet sijaitsevat Tukholmassa, Helsingissä, Münchenissä, Gdanskissa ja Milanossa.

Jos haluat kuulla lisää, olethan yhteydessä:
Emma Storbacka, CEO, emma.storbacka@avaus.com
Eldar Terzic, CTO, eldar.terzic@avaus.com
Paola Banegas, Head of Talent Acquisition, paola.banegas@avaus.com

Willkommen!

Möchtest du lieber auf Deutsch weiterlesen? Kein Problem, du kannst auch weiterhin auf der englischen Hauptseite stöbern. Wähle unten einfach deine Präferenz: